De directie beschouwt het kwaliteitsbeleid als een essentieel onderdeel van het totale ondernemingsbeleid en draagt de primaire verantwoordelijkheid voor de invoering, de beoordeling en de instandhouding van het kwaliteitszorgsysteem. Hierbij wordt de directie ondersteund door de kwaliteitscoördinator.
De directie verwacht van alle medewerkers een actieve medewerking bij de totstandkoming van een effectief kwaliteitsbeleid. Elke medewerker dient op zijn manier een bijdrage te leveren, zodat het kwaliteitsbeleid een vanzelfsprekendheid wordt binnen onze onderneming. De betrokkenheid van alle medewerkers bij de continue verbetering van kwaliteit en informatieveiligheid is dan ook van essentieel belang.
De grootste kracht waar ons bedrijf op draait is de kwaliteit van de producten die wij leveren. Onze producten zijn zo samengesteld dat comfort, duurzaamheid en innovatie in één hand liggen. Niets inspireert en motiveert ons meer dan te zorgen dat al onze dealers en hun klanten kunnen genieten van de hoogst haalbare kwaliteit op het gebied van slaapcomfort.
Met behulp van kwaliteitszorg kan een constante kwaliteit worden gegarandeerd aan onze klanten. Tevens dient kwaliteitszorg ertoe om binnen ons bedrijf een goede blijvende afstemming van afspraken te realiseren. Hiernaast is het kwaliteitszorgsysteem gericht op continue verbetering van de kwaliteit van onze processen en onze producten.
Limabeds streeft ernaar om op een maatschappelijk verantwoorde wijze marktleider te worden op het gebied van slaapsystemen, waarbij we voorbereid zijn op een vergrijzende markt.
Om aan bovenstaande invulling te kunnen geven, benadrukt de directie van Limabeds dat de Lima bedden TÜV getest zijn volgens de normen: NEN-EN-IEC 60601, NEN-EN 12182, NEN-EN-IEC 60601-2-52 en dientengevolge CE gemarkeerd zijn; medische hulpmiddelen klasse 1.
Wij werken nauw samen met onze distributeur Deron B.V. en leiden de logistieke medewerkers persoonlijk op. Daarnaast heeft Deron een eigen Stigah keurmeester in huis waarmee u de mogelijkheid heeft de bedden jaarlijks aan een Stigah keuring te onderwerpen.
Stigah is een garantiekeurmerk, net als BOVAG in de automobielbranche. Het is goed als er Stigah op staat. In deze tijd, waarin de wet- en regelgeving steeds complexer en omvangrijker wordt, de inspecties strenger en de verantwoordelijkheid van zorginstellingen alsmaar groter, is borging van kwaliteit en veiligheid geen doel maar een voorwaarde. Als het gaat om hulpmiddelen, regelt Stigah dit. Stigah weet wat er moet gebeuren en hoe het moet gebeuren, met de hoogste kwaliteitsstandaard.
Voor meer informatie kijk op www.stigah.nl.